Boldogság titka

Ahány ember, annyi féle boldogság

5+1 tipp a boldog hétköznapokért

2018. június 13. 15:27 - Optimális

Mindenkivel előfordulhat, hogy úgy érzi, összecsapnak a feje fölött a hullámok, szorongóvá és feszültté válik, és valami drasztikus változás kell ahhoz, hogy kizökkenjen ebből a letargikus állapotból. Azonban nem kell, hogy idáig eljussunk. Apró trükkökkel elérhetjük, hogy minden nap, ha nem is egész álló nap, de minden egyes nap valami apróság boldoggá tegyen bennünket. Szeretnéd megtudni hogyan? Tartsd be ezt a néhány tippet, és te is meglátod, mennyit segít majd!

1. Töltődj fel vízparton!

hogyan-lehetsz-boldog-a-boldogsag-titka.jpg

A strandolásnak nem muszáj minden alkalommal rohangáló gyerekekről, csöpögő jégkrémekről és színes karúszókról szólnia! Ma már a legtöbb strandon válthatsz 1-2 órás belépőt is, és hidd el, nem leszel attól önző, ha egy-egy délután egyedül mész ki a strandra, gyerekek nélkül. Kapd fel a kényelmes fürdőruhád, ülj ki a vízparthoz napozni, olvasni, zenét hallgatni, és töltődj fel!

 2. Sétálj minden nap!

Ha a sportolás nem is fér bele a rohanó hétköznapok mindegyikébe, mégis becsempészhetsz egy kis testmozgást egyszerűen! Parkolj pár utcával távolabb az irodától, vagy szállj le néhány megállóval hamarabb a buszról, és sétáld le a távot! El sem hiszed, hogy mennyire sokat javít a közérzeteden, ha már napi 10 perccel többet sétálsz a jó levegőn! Válassz ilyenkor egy kényelmes cipőt és hátitáskát, amikkel könnyedén megteheted ezt a távot, akár gyorsabb sétával is!

3. Relaxálj reggelente!

hogyan-lehetsz-boldog-boldogsag-titka.jpg

Tudjuk, ez szinte lehetetlen tippnek hangzik, főleg ha az embernek kisgyermekei vannak, és kapkodni kell, hogy beérjen a munkahelyére, de hidd el, megéri megfogadni! Nem kell mást tenned, mint fél órával korábban kelned, mint a család, és egy zöldteával indítani a napot. Nyisd ki az ablakot, hogy bejöjjön a friss levegő, élvezd a kelő napsugarakat, rakj be egy nyugtató zenét és indítsd nyugodtan a napot! Ha van időd, akkor pár percet meditálj, vegyél fel egy kényelmes szabadidőruhát, és néhány jóga és légző gyakorlattal lazítsd el magad! 

 4. Táncolj!

Ez a tipp akár viccesnek is tűnhet, de komolyan mondjuk, főzés közben, öltözködés előtt, fogmosás alatt tedd be a kedvenc zeneszámod, és táncold végig azt az időt! A zene és a mozgás együtt rengeteg boldogság hormont szabadít fel a szervezetedben, és te magad is meg fogsz döbbenni, hogy mennyire meghatározza az egész napi hangulatodat az a 3 és fél perces dal, amire táncolsz!

5. Ajándékozd meg saját magad!

hogyan-lehetsz-boldog-boldogsag-titka-2.jpg

Legyen szó apró kis üzenetekről, amiket magadnak hagysz az irodában, a hűtő ajtaján egy-egy post it-en, vagy finom csokoládé, friss virág, egy csinos nyári felső, lepd meg saját magad! Ha gyerekünk születik, gyakran beleeshetünk abba, hogy mindent szeretnénk nekik megadni, de magunkat nem ajándékozzuk meg soha. Változtass ezen! Néhány apróság igazán kijár neked is!  

+1. Vedd körbe magad a szeretteiddel!

Tudatosítsd magadban, hogy kik azok a környezetedben, akik boldoggá tesznek téged, és akik, a saját negatív gondolkodásukat, hozzáállásukat erőltetik rád, mérgezik igazából a mindennapjaid, őket próbáld meg kizárni! Nem kell, hogy időt szánj olyanra, aki nem tesz hozzá az örömödhöz! Töltsd az időd olyanokkal, akiket igazán szeretsz! Hidd el, meg fogod köszönni saját magadnak, ha ezt megteszed!  

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://boldogsagtitka.blog.hu/api/trackback/id/tr9014045560

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.